המדריך לאסטטיקה ויופי

הקטנת אף

האף הוא ללא ספק אחד האיברים הבולטים בפנים המשפיעים על המראה החיצוני של האדם. מאז ומעולם, ניתוחי אף נחשבו לאחד מהניתוחים הקוסמטיים הנפוצים והפופולריים ביותר בקרב נשים וגברים. כיום, באמצעות ההתקדמות בטכנולוגיה הרפואית והטכניקות השונות בעולם הניתוחים הפלסטיים, קיימים מגוון רחב של סוגי ניתוחי אף שמאפשרים כמעט לכל אדם לבחור כיצד הוא מעוניין שהאף שלו יעוצב ובאיזה גודל הוא רוצה אותו.

למרות הפופולריות של הניתוח, ניתוחי אף נחשבים לאחד הניתוחים המורכבים מבין שלל הניתוחים הפלסטיים ובכדי לקבל את התוצאה הרצויה, על המנתח להיות מדויק לאורך הליך תכנון הניתוח וביצוע הניתוח עצמו.

בין ניתוחי האף המובילים, ניתן למנות את הניתוח להקטנת אף. אחד הסממנים המוכרים של היהודים ברחבי העולם מצביע על גודל האף. ישראלים רבים מעוניינים במהלך חייהם לשדרג את המראה החיצוני שלהם ולהקטין את האף, באמצעות ניתוח הקטנת אף, ניתן להקטין ולעצב את האף בצורה הרצויה.

הסיכונים הכרוכים בניתוח הקטנת אף:

בדומה לכלל הניתוחים הפלסטיים הכרוכים בהרדמה מלאה של המטופל, ישנם סיכונים שונים שעלולים להופיע לאחר הניתוח בתקופת ההחלמה. כיום, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת ברפואה הצליחו הרופאים למזער את הסיכונים ואחוז קטן במיוחד מהמנותחים חוו בשנים האחרונות אחת מתופעות הלוואי הבאות:

משך ההתאוששות מהניתוח:

בימים הראשונים לאחר הניתוח מטופלים רבים מתלוננים על כאבי ראש וכאבים באף ולכן, הרופאים מציידים את המטופלים במרשמים למשככי כאבים. הכאבים עשויים להימשך במהלך 24 או 48 שעות לאחר הניתוח כתוצאה משתפי דם. משך ההתאוששות הממוצע של המטופלים מהניתוח הוא כשלושה עד חמישה ימים.

סוגי הניתוחים הקיימים:

דברים נוספים שכדאי לדעת: