כללי מאמרים ועצות

מתכננים סופ"ש רומנטי? המקומות המומלצים לזוגות

מתכננים סופ"ש רומנטי? המקומות המומלצים לזוגות

 

תכנון סוף שבוע רומנטי יכול להיות דרך נפלאה לבלות זמן איכות עם בן או בת הזוג שלכם, וצפון ישראל מציעה מגוון יעדים יפהפיים המושלמים לזוגות המחפשים חופשה רומנטית. מעיירות עם מקומות מרהיבים ונופי טבע מדהימים ועד לבתי ספא יוקרתיים ומסעדות גורמה, לצפון ישראל יש מה להציע לכל זוג המחפש לברוח מההמולה של חיי היומיום.

 

תוכלו ליהנות מהיופי של צפת

 

אחד היעדים הפופולריים ביותר בצפון הארץ הוא העיירה המקסימה צפת. צפת ממוקמת בהרי הגליל, ידועה ברחובות המרוצפים הציוריים, הנופים המדהימים ובתי הכנסת ההיסטוריים שלה. זוגות יכולים לבלות את ימיהם בשיטוט בין גלריות האמנות והבוטיקים הרבים של העיירה, לטעום מאכלים מקומיים במסעדות הרבות שלה, או פשוט להתרשם מהיופי של האזור הכפרי שמסביב. ניתן למצוא מגוון צימרים לזוגות באזור.

 

לחוויה ייחודית באמת, זוגות יכולים גם לחקור את הצד המיסטי של העיירה על ידי ביקור באתרים הקבליים הרבים שלה. בית הכנסת האר"י אשכנזי, למשל, הוא מקום קבורתו של המקובל המפורסם רבי יצחק לוריא, בעוד שבית הכנסת אבוהב ידוע בארכיטקטורה היפה ובאנרגיה הרוחנית שלו. לחוויה רוחנית אמיתית, זוגות יכולים להשתתף גם בסדנת קבלה או במפגש מדיטציה מודרכת.

 

פעילויות ימיות בכנרת

 

יעד פופולרי נוסף לזוגות בצפון הארץ הוא הכנרת. הכנרת, הידועה ביופיה הטבעי המדהים ובמשמעותה ההיסטורית העשירה, מציעה מגוון פעילויות המושלמות לזוגות המעוניינים להירגע ולהירגע. משחייה ושייט ועד טיולים רגליים ורכיבה על אופניים, יש שפע של הזדמנויות לזוגות לחקור את היופי הטבעי של האזור.

 

זוגות יכולים להתפנק גם באחד משלל אתרי הספא ואתרי הנופש הממוקמים לאורך חופי הכנרת. ספא הנופש עין-גב, למשל, מציע מגוון טיפולים ושירותים יוקרתיים, לרבות עיסויים, טיפולי פנים ועוד. לאחר יום של רגיעה, זוגות יכולים ליהנות גם מארוחת ערב רומנטית באחת מהמסעדות הרבות הממוקמות באזור, שרבות מהן מציעות נופים עוצרי נשימה של הים.

 

הטבע של רמת הגולן

 

עבור זוגות המחפשים חופשה הרפתקנית יותר, רמת הגולן היא יעד אידיאלי. רמת הגולן, הידועה בשטח המחוספס ובנופי הטבע המדהימים שלה, מציעה מגוון פעילויות חוצות המושלמות לזוגות המעוניינים להעיר האדרנלין. החל מסיורי טרקטורונים ועד קיאקים ורפטינג, יש הרבה דרכים לחקור את היופי המחוספס של האזור.

 

לאחר יום של הרפתקאות, זוגות יכולים להירגע באחד ממלונות הבוטיק ובתי הארחה הרבים הממוקמים ברחבי האזור. מלון ספא מצפה הימים, למשל, מציע אירוח יוקרתי, ארוחות גורמה ומגוון טיפולי ושירותי ספא, ואילו בית ההארחה ברכת רם מציע נופים מדהימים של האזור הכפרי שמסביב וגישה נוחה למסלולי הטיול הרבים של האזור.

 

חיפה – עיר שלא כדאי לכם לוותר עליה

 

לזוגות המעוניינים לשלב הרפתקאות ורוגע, העיר חיפה היא בחירה מצוינת. חיפה ממוקמת על מורדות הכרמל ומציעה מגוון אטרקציות ופעילויות, לרבות טיולים רגליים, סירוק חופים וסיורים במוזיאונים ובגלריות הרבות. העיר ידועה גם בגנים היפים והפארקים שלה, כולל הגנים הבהאיים, מהם נשקפים נופים מדהימים של העיר והים.

 

זוגות יכולים גם להתפנק עם ארוחות גורמה באחת מהמסעדות הרבות שנמצאות בחיפה. מסעדת מיכלאנג'לו, למשל, מציעה אווירה רומנטית ומטבח איטלקי טעים, בעוד שמסעדת אקליפטוס מגישה מאכלים ישראלים מסורתיים העשויים מחומרי גלם טריים ממקור מקומי.

 

לא משנה היכן תבחרו לבלות את סוף השבוע הרומנטי שלכם בצפון ישראל, יש המון הזדמנויות לזוגות להתחבר, להירגע ולחקור יחד. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות, רגיעה, או קצת משניהם, לצפון ישראל יש מה להציע לכל זוג שמחפש לברוח מהשקט היומיומי ולבלות זמן איכות ביחד.