מאמרים ועצות

אולם לחתונה קטנה – הדגשים לבחירה נכונה

חוגגים חתונה בקרוב עם כמות משתתפים קטנה, הנה כמה דגשים שכדאי להכיר לפני שאתם בוחרים אולם אירועים.

בשונה מכל חתונה אחרת, בחירת אולם לחתונה קטנה מצריכה יותר דגשים מכיוון והאירוע יותר אינטימי ובדרך כלל האורחים שמגיעים הם האורחים הקרובים ביותר אליכם ואתם רוצים לתת להם את תשומת הלב המלאה ואת ההרגשה הטובה ביותר.

אולם האירועים הוא החלק החשוב ביותר בחתונה שלכם, לכן עליכם לוודא שהוא מושלם. להלן מספר טיפים כיצד לבחור אולם אירועים מושלם לחתונה עם מספר קטן של משתתפים.

– אולם האירועים לא צריך להיות גדול מדי או קטן מדי. גודל טוב יהיה בסביבות 100 מ"ר.

-אם אתה רוצה להפוך את החתונה שלך לאישית, אז אתה יכול לבחור חדר קטן יותר עם פחות קישוטים ורהיטים.

-אם אתה רוצה יותר מקום לריקודים וחברות, אז חדרים גדולים יותר עם יותר קישוטים ורהיטים יעשו את העבודה.

מספר האנשים שתזמינו לחתונה שלכם יקבע את גודל אולם האירועים. זוהי החלטה קריטית שאין להקל בה ראש.

בבואכם לבחור אולם אירועים לחתונה, חשוב לקחת בחשבון כמה אנשים נמצאים ברשימת האורחים שלכם. מספר מועט של אורחים אומר שיהיה לך יותר מקום לריקוד ופחות שטח הליכה.

גודל המקום יהיה תלוי גם בסוג האירוע שאתם מארחים. אם אתם מארחים אירוע רשמי עם הרבה ריקודים, אז תרצו חלל גדול עם הרבה מקום לתנועה. אם אתם מארחים רומן אינטימי עם פחות אורחים ושיחה אינטימית יותר, אז חלל קטן יותר הוא אידיאלי עבור סוג זה של אירוע.

במהלך תכנון החתונה שלכם, סביר להניח שתצטרכו להחליט על מקום ומספר אורחים. הקושי מתעורר כאשר יש לכם מספר מועט של אורחים ורוצים להפיק את המרב מהתקציב שלכם.

כאן נכנסים לתמונה אולמות אירועים. אם אתם מחפשים אפשרות משתלמת כדאי לעשות השוואת מחירים נכונה

מספר האורחים בחתונה יכול להיות די מרתיע. יש לא רק את המקום שיש לקחת בחשבון, אלא גם את האוכל והמשקאות, כמו גם את הלהקה או התקליטן. אבל מה אם יש לך רק קומץ אנשים להזמין? זה לא נדיר שזוגות מזמינים רק חברים קרובים ובני משפחה לחתונה שלהם, אבל עדיין חשוב שתבחרו את המקום שלכם בחוכמה.

בחירת אולם אירועים קטן לחתונה אינה קלה, כי ישנם גורמים רבים שמשפיעים על כך. הנה כמה טיפים למציאת אחד:

– שקלו אם אתם רוצים אירוע פרטי או פתוח לקהל הרחב – אתם יכולים גם לשכור בית פרטי ליום החתונה ולחגוג בו את האירוע שלכם וזה יכול להיות מאוד מיוחד.

– שקול מאיפה האורחים שלך יגיעו – ותבחרו אולם אירועים שיהיה נוח לכמה שיותר אנשים להגיע אליו

מספר האורחים בחתונה יכול לנוע בין קומץ למאות. מספר המוזמנים בחתונה נקבע לרוב לפי התקציב וסוג טקס החתונה. ניתן להכניס בקלות מספר קטן של משתתפים באולם אירועים עם פחות מ-100 איש.

נדון כיצד לבחור אולם אירועים לחתונה לאירוע שלכם עם מספר קטן של משתתפים, ונספק לכם כמה טיפים מעשיים למה כדאי לקחת בחשבון בתכנון האירוע שלכם.

בחירת אולם אירועים לחתונה למספר קטן של משתתפים היא משימה לא פשוטה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים את המקום המתאים לאירוע שלכם.

כמה מהגורמים החשובים ביותר כוללים את התקציב שיש לכם לאירוע ועד כמה אתם מוכנים להשקיע באירוע קטן שבדרך כלל התקציב במקרים כאלו מאוד מוגבל.

נכתב בשיתוף פורטל חתונות בלבן – הפורטל המוביל בישראל ובו כל המידע לתכנון חתונה מושלמת.