כללי

טיפים למתעטפת במטפחות ראש אלגנטיות ויום-יומיות

מטפחות מעוצבות

אם את בוחרת להתעטף במטפחת ראש, את בטח שואלת את עצמך לא מעט שאלות, לרבות שאלות הלכתיות, אבל גם סביר להניח שאת שואלת את עצמך שאלות בנושאי עיצוב המטפחות וסוגיהן. אז בואי נדבר על מספר טיפים לכיסוי ראש מעוצב.

בעוד שבימים עברו מטפחות הראש היו שמורות בעיקר לציבור הדתי, בימינו אנחנו עדים לטרנדים של מטפחות ראש יפהפיות ומעוצבות, כאלו שמשתמשות בהן גם נשים רבות מהציבור הכללי. אז בין אם את דתייה או לא, אנחנו ממליצים לעבור על מספר הטיפים שהכנו עבורך, במיוחד עבור מי שמתעטפת במטפחות ראש בעיצוב יפהפה: 

מספר טיפים למי שאוהבת להתעטף במטפחת ראש מעוצבת 

אם את אוהבת מטפחות ראש מעוצבות ותמיד מחפשת אחר אחת חדשה, יש לנו כמה דברים להציע ולחדש לך. אם כך, בואי נדבר על אחד המרכיבים הכי חשובים שיש לקחת בחשבון, מרכיב הצבעים בבחירת מטפחת הראש המעוצבת שלך. 

אם את מחפשת אחר נראות מאוד ייחודית, אנחנו פחות ממליצים על כיסויי ראש שחורים. את מוזמנת לבחור מטפחות ראש מעוצבות וצבעוניות, כאלו שידגישו אלמנטים שונים בתווי הפנים שלך. בסופו של דבר, צבע עושה טוב לכולנו ושחור עושה פחות טוב, זו עובדה. 

מדוע פחות מומלץ מטפחת ראש שחורה ביום-יום?

בעוד שפנייך יכולים להיות מוארים על ידי צבעים שונים, שחור בד"כ יבצע את הפעולה ההפוכה – יספק אפקט מוצלל והאמת מעט מדכא. וגם אם כל חייך הרגשת ש"שחור זה מרזה", אנחנו עדיין ממליצים לבחור מטפחות ראש צבעוניות. 

לכי על בגדים שחורים, אין בעיה, אם זה מה שאת אוהבת, אף אחד לא יכול להגיד לך אחרת. אבל שימי את הגבול בכיסוי הראש, זו ההמלצה שלנו. וכשמדברים על צבעים, באותה הנשימה גם חובה להזכיר שניגודיות יכולה לתרום המון. 

מטפחת ראש VS ביגוד: על איזו ניגודיות מדובר? 

למשל, אם השמלה שלך ירוקה, תוכלי לשלב כיסוי ראש אדמדם אשר יבליט את הביגוד, ומנגד, הביגוד יבליט את הכיסוי. מהמם. עוד ברשימת כיסויי הראש המהממים שלנו, אנחנו מציעים גם כיסויי ראש אשר משלבים עליהם גם הדפסים מסוגים שונים ובדוגמאות מגוונות. 

אנחנו מזמינים אותך להתעטף במטפחות הראש המעוצבות ביותר שתוכלי למצוא ובשילוב של הדפסים מהממים, כך שתוכלי להרגיש מלכת העולם, בדיוק כמו שאת באמת. וכאן נדגיש, עם ההדפסים על מטפחת הראש הם גדולים, יהיה כדאי ליצור ניגודיות מעניינת בעזרת הדפסים קטנים על גבי החולצה שלך. סתם טיפ קטן, מה שנקרא "על הדרך". אז יאללה, לכי ותתעטפי לך במטפחת ראש לטעמך ובסגנונך האישי, ואם תרצי, תוכלי גם לתפור לעצמך מטפחת ראש בהתאמה אישית אצל תופרת. בהצלחה, העולם קטן עלייך כשאת עטופה בצורה כל כך מעוצבת!