כללי

שימוש בסבון איכותי לטיפול בבעיות עור

חמאם טורקי

סבון שמן זית הוא סוג של סבון שעשוי משמן זית. הוא שימש כחומר ניקוי וקרם לחות לעור של אנשים במשך מאות שנים.

ביוון העתיקה, סבון היה עשוי משמן זית, מים, ולית. הרומאים השתמשו גם בשמן זית בסבונים שלהם. ובימי הביניים, אנשים היו משתמשים בנוזל שנשאר מהכנת שמן זית להכנת סבון.

הסבון מיוצר בדרך המסורתית, בשיטת תהליך קר.

אנשים רבים מודאגים מהשימוש בשמן זית בסבון מכיוון שהוא יכול להיות קצת יותר קשה על העור. זה לא נכון לגבי הסבון הזה, שנעשה בזהירות והתחשבות.

מוצר טבעי וייחודי 

סבון שמן זית הוא מוצר טבעי המשמש כחומר ניקוי לעור כבר אלפי שנים. התיעוד המוקדם ביותר של סבון שמן זית מגיע מהציוויליזציה המינואית בכרתים, שם הוא שימש כמנחה לאלים. ברומא העתיקה, הוא הפך לחומר הניקוי הפופולרי ביותר ולעתים קרובות נרשם על ידי רופאים בשל תכונותיו הטיפוליות.

תהליך הייצור של סבון שמן זית דומה לזה של סבונים אחרים. זה מתחיל בכבישה קרה של זיתים או מיצוי המיץ שלהם, ואז מערבבים עם שמנים צמחיים או שומנים מהחי ומרתיחים עד שנוצר נוזל סמיך. את התערובת הזו מצננים ומשאירים להתקשות לעיסה מוצקה הנקראת "משחת סבון".

ניתן להכין סבון שמן זית באמצעות מרכיבים שונים כגון חלב עיזים,

סבון שמן זית הוא סוג של סבון העשוי משמן זית. הוא משמש לעתים קרובות עבור תכונות הלחות שלו, כמו גם היכולת שלו להפוך את העור רך וחלק יותר.

סבון שמן זית נמצא בשימוש במשך מאות שנים מכיוון שהוא טבעי ועדין לעור. יש לו גם חיי מדף ארוכים, מה שהופך אותו לאידיאלי למי שמטייל או מחנאות.

השימוש בשמן זית בסבון מתוארך לתקופות קדומות באגן הים התיכון, שם היו עצי זית בשפע וזיתים היו חלק מרכזי בתזונה.

סבוני שמן זית מיוצרים על ידי שילוב של שמן זית טהור עם נתרן הידרוקסיד או אשלגן הידרוקסיד, הגורם לסיבון המייצר גליצרין ונתרן לאורת סולפט (או דטרגנט אחר)

סבון שמן זית הוא סוג של סבון העשוי משמן זית, שהוא מרכיב טבעי. הוא מייצר קצף עשיר ומשמש כחומר ניקוי לעור במשך מאות שנים.

סבון שמן זית מיוצר על ידי שילוב של שמן זית טהור עם נתרן הידרוקסיד, מים ושמנים ריחניים או אתריים. לאחר מכן מבשלים את התערובת עד שהיא הופכת סמיכה ואז יוצקים לתבניות להתקררות. התוצאה היא סבון שניתן להשתמש בו לניקוי העור או השיער במקלחת.

יתרונות סבון שמן זית 

סבון שמן זית הוא דרך טבעית ואורגנית לשמור על לחות העור, רך ובריא.

הוא עשיר בנוגדי חמצון וחומרים מזינים אחרים המסייעים במלחמה בבעיות עור כמו אקנה, אקזמה, פסוריאזיס ועור שמן. לסבון שמן זית יש גם את היכולת לרכך את המים מה שיגרום לעור שלך פחות יבש.

סבון שמן זית הוא מוצר טבעי המיוצר על ידי ערבוב שמן זית עם בסיס, כגון לוב. סבון שמן זית שוטף ומעניק לחות לעור, והוא עדין מספיק לאנשים עם עור רגיש.